19 Aralık 2009 Cumartesi

Osurmanın adabı

osurmanın adabımı olur lan diyorsun biliyorum. insanca osurmak lazım tabi osurmadan önce mekan yer ve zaman üçlüsünün müsait olmasını lazım. osurmanında bir sanatı vardır tabi toplu bir yerde zooort diye osuramazsın mesela karizman sıfırı geçtim eksilere düşebilir.
  • Ailenin yanında osuran çocuk: bu çocuk sessiz ama etkili bir koku yayan çocuktur. aile fertlerinin anne ve babanın sen yapdın sen yapdın gibi birbirine bakmasına sebep olur. çocuğu hiçbir zaman düşünmezler zaten yeterince sessiz osurmuştur.
  • Derste osuran çocuk: sessiz osurmuştur ama sıra arkadaşı ne kadar sessiz olursa olsun aynı yerde oturduğu için sıradaki etkileşimi hissedip am.na kodum ne osuruon hocam arkadaşımız osurdu gibi repliklerde bulunur ve burnu sürekli olarak tıkalıdır.
  • Yalnız başına osuran çocuk: bu çocuk ise kendi osuruğunu koklar zoort diye osurur odasının kapısının açılmasından ve kokunun kapıyı açan adamın koklamasından herzaman tedirgindir fakat pırt pırt salmaya devam etmektedir.
  • Ailesinin yanında zort zort osuran çocuk: allah akıl fikir versin dediğim çocuktur. osurur kokar o göt onda olduğu sürece işssiz kalmaz doğal gaz fabrikası kursa trilyonu kırar. annesinden babasından fırça yer.

birde osururken sıçan tipler vardır osurduğunu sanar aslında sıçmıştır bunu ben bi ara sana anlatırım.

5 yorum:

  1. -Dude'm teşekkür ettim :)

    -gzmy şizofrenisi bunların hepsi sensin dimi lan :))

    YanıtlaSil
  2. @BigaripWomen
    tövbeler olsun ben osurmam. çok kibar bi çocuğum ben. osurmam ben hatta yeri gelir sıçmam bile.

    YanıtlaSil
  3. tamam. takdir ettim başka bişi lağzımmıaa??

    YanıtlaSil