6 Ocak 2010 Çarşamba

Bu bir veda yazısıdır :)

Bildiğiniz üzere kişisel blogumu kapadım bi süre önce.Aslında niyetim net aleminin online iletişim şeysinden ve diyaloglarından kendimi sıyırmaktı ama giderayak 1Mk'da takılı kaldım. Editörümüz Şebnem hanımın ve Erkan beyin bana olan inançları ve güvenleri neticesinde bugüne kadar da burdaydım. Ama bugün durmaya karar verdim, aslında uzun zaman önce alınmış bir karar ama uygulamaya geçirmem zaman aldı. Hani yapabilirdim sessiz sedasız da gidebilirdim ama yapamadım :) Şimdi bunu yapmak benim için aslında çok zor olabilirdi ama dediğim gibi uzun zaman önce alınmış bir karar olduğundan açıkcası pek zorlanmıyorum. Dostlarımın arada "İyiyim" dememi duymak isteyeceklerini de biliyorum ama ne yazık ki onlara cevap veremiyciim. Ha bi yeremi gidiyorum hayır, ama artık bu hesap aktif olmıycak, yazı yazmıycam röportaj yapmıycam ve maillere de bir müddet sonra geri dönmiycem çünkü açıp bakmıycam. Alınmış en kesin kararım budur :) Üzülmeyin sevinin çünkü ben şu an bunları yazarken bile seviniyorum. Çünkülerim ve sebeplerim var neden gittiğime dair, ama anlatmak yada anlaşılmak istemiyorum, sadece bilin işte gidiyorum. Bana yazılarınızla ve samimiyetinizle çok şey kattınız bunun için minnettarım. Herşey gönlünüzce olsun.

4 yorum: